Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Informacja o Cookies

Strona Bntrade.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies i Polityką prywatności

Najczęściej zadawane pytania

FAQ CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak złożyć zamówienie?

  • Towary w sklepie przyporządkowane są do poszczególnych kategorii i podkategorii. Klikając na ich nazwy przechodzimy do poszczególnych działów sklepu.
  • W celu szybkiego odnalezienia konkretnego produktu proszę wpisać jego nazwę w wyszukiwarce sklepu (na górze po lewej stronie).
  • Klikając ikonę "Dodaj do koszyka" dodają Państwo wybrany produkt do koszyka zakupów. Ilość produktów w koszyku oraz ich wartość pokazywana jest na bieżąco w prawym górnym rogu sklepu. Mogą Państwo dodawać dowolną ilość produktów i w każdej chwili je stamtąd usuwać.
  • Jeśli dodane zostały już wszystkie wybrane produkty do koszyka wystarczy kliknąć „Idź do koszyka”, następnie proszę wybrać sposób dostawy towaru, a także sposób płatności oraz kliknąć przycisk "Zamawiam".
  • Po kliknięciu przycisku "Zamawiam" pojawi się możliwość zakupu bez zarejestrowania bądź z zarejestrowaniem w bazie klientów sklepu. Polecamy szczególnie tą drugą opcję, ponieważ uprawnia ona do ewentualnych rabatów w przyszłości.
  • Następnym krokiem jest wypełnienie formularza: "Twoje dane" w którym należy wpisać dane osobowe, adres do wysyłki, a także ewentualne dane do faktury. Po czym należy kliknąć przycisk "Podsumowanie", a następnie po sprawdzeniu zgodności zamówienia "Potwierdzam zakup"
  • Na ekranie pojawi się potwierdzenie zamówienia, a także zostanie wysłany do Państwa mail z podsumowaniem zamówienia.Prosimy o potwierdzenie maila. Nie jest to konieczne, ale jest to znak dla nas, że mail do Państwa dotarł. W przypadku gdyby mail do Państwa nie doszedł prosimy o taką informacje telefonicznie, przez komunikator gg lub mailowo.
  • Jeśli płacicie Państwo za zaliczeniem (przy obiorze), zamówiony towar wysyłamy na podany adres. Jeśli jest to przelew towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto.

2. Czy trzeba rejestrować się w sklepie, aby robić zakupy?

  • W naszym sklepie internetowym nie trzeba dokonywać żmudnych i długich rejestracji w celu złożenia zamówienia. Wystarczy wybrać produkt, dodać go do koszyka, określić sposób płatności i wypełnić formularz dostawy. Po tych trzech prostych krokach mogą Państwo cieszyć się z złożonego zamówienia.

3. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

  • Tak. Wszystkich naszych Klientów zapraszamy po odbiór osobisty w Białymstoku przy ulicy Świętojańskiej 13/1. Odbiory realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 17.00, a także w soboty od 11.00 do 14.00. Aby odebrać towar osobiście przy zakupie jako opcje dostawy należy zaznaczyć "Odbiór osobisty". Następnym krokiem jest potwierdzenie zamówienie oraz oczekiwanie na informacje zwrotną, w której zostaną Państwo poinformowani o gotowości zamówienia do odbioru. W większości przypadków zamówienie jest gotowe do odbioru tego samego dnia. Przy odbiorze osobistym wymagany będzie numer zamówienia i dane osobowe zamawiającego. Bez tych danych nie będziemy mogli wydać Państwu towaru

4. Ile muszę czekać na zmówiony towar?

  • Realizacja zamówienia w sklepie internetowym BNTtrade.pl wynosi maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od momentu złożenia zamówienia. Szczegółowe informacje widnieją w zakładce „Koszty dostawy” na dole strony.

5. Jakie są koszty dostawy dla mojego zamówienia?

  • Dokładne koszty i rodzaje dostawy widnieją po przejściu do Państwa koszyka. Każdy produkt ma odpowiednie gabaryty i masę. Od wielkości gabarytu i masy produktu zależy koszt i rodzaj dostępnego sposobu dla danego produktu. Przedmioty wymagające "szczególnego traktowania", o dużych gabarytach i dużej wartości wysyłamy tylko kurierem. Szczegółowe informacje widnieją w zakładce „Koszty dostawy” na dole strony.

6. Dlaczego w niektórych przedmiotach możliwa jest tylko przesyłka kurierska?

  • Przedmioty wymagające "szczególnego traktowania", o dużych gabarytach i dużej wartości wysyłamy tylko kurierem. Szczegółowe informacje widnieją w zakładce „Koszty dostawy” na dole strony.

7. Co robić jeżeli chcę zwrócić towar lub reklamować go?

  • Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w zakładce "Reklamacja i zwroty" na dole strony

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW!

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

idź do koszyka »

KONTAKT

 
 
 
 
  • sklep@bntrade.pl

 

  • gg: 43208287

 

  • tel. 883016793

robot.png
{nocache:962e825380e828e5b7bde6f398f7b18e#0}
Sklep internetowy Shoper.pl